Opis
SHOCK AERO to niezwykle zaawansowany produkt stworzony z myślą o pielęgnacji amortyzatorów rowerowych, zarówno tych stosowanych w rowerach wyczynowych, jak i rekreacyjnych. Jego główne zalety i funkcje można opisać bardziej szczegółowo:
- Ochrona przed korozją: SHOCK AERO zawiera specjalne dodatki, które skutecznie chronią golenie amortyzatora przed korozją. Dzięki temu amortyzator jest bardziej trwały i ma dłuższą żywotność, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
- Zapobieganie wżerom i zużyciu: Środek ten nie tylko smaruje, ale także działa jako bariera ochronna, która zapobiega wżerom i nadmiernemu zużyciu elementów amortyzatora. Dzięki temu amortyzator zachowuje swoje parametry przez dłuższy czas.
- Doskonały poślizg: EVIL SHOCK AERO zapewnia doskonały poślizg pomiędzy golenią amortyzatora a uszczelkami. To zmniejsza opór podczas ugięcia wstępnego uszczelki i pomaga w rozpoczęciu procesu amortyzacji. Rowery z amortyzatorami działają płynniej i komfortowo.
- Skuteczność w różnych warunkach: Preparat ten jest wyjątkowo odporny na zmienne warunki atmosferyczne. Można go używać w szerokim zakresie temperatur, od -40 do +140°C, co sprawia, że działa doskonale w różnych sezonach i warunkach.
- Prosta aplikacja: Dzięki specjalnemu rozpylaczowi dostęp do trudno dostępnych miejsc jest bardzo prosty, aplikacja SHOCK AERO jest niezwykle prosta i precyzyjna. Możesz łatwo dotrzeć do każdego zakamarka amortyzatora.
- Długi okres działania: SHOCK AERO działa przez długi okres czasu, co oznacza, że nie trzeba go stosować często. Po jednorazowym nałożeniu preparatu, efekty utrzymują się przez długi czas.
- Uniwersalność: Ten produkt jest odpowiedni do smarowania różnych elementów roweru, w tym oringów, tulei, elementów gumowych i plastikowych, a także łożysk rowerowych. Jest to więc wszechstronny środek smarujący do wielu zastosowań.
Ogólnie rzecz biorąc, EVIL Lubricants SHOCK to doskonałe narzędzie do utrzymania amortyzatorów rowerowych w doskonałej kondycji, zapewniając płynność pracy i wydłużając ich żywotność nawet w trudnych warunkach terenowych. Dla rowerzystów, którzy dbają o wydajność swojego sprzętu, ten produkt jest niezastąpiony
Sposób aplikacji:
Należy wytrzeć pozostałości brudu i tłuszczu z goleni amortyzatora i z dampera.
Spryskaj zewnętrzne golenie amortyzatora i tłok dampera.
Wytrzyj zebrany brud oraz nadmiar środka smarnego.
Ponowne smarowanie i czyszczenie goleni amortyzatora będzie wymagane w zależności od przejechanego dystansu, terenu i warunków w jakich był używany rower.
Podstawowe dane smaru SHOCK AERO
Norma | Treść | Jednostka | Wynik |
CTM0176 | Kolor | bezbarwny | |
skład: baza silikonowa mieszanina kilku olejów syntetycznych, środki adhezyjne | |||
Temperatura pracy w °C | -40 do+140 | ||
DIN 51 818 | VG | 28 | |
ISO 2137 | Penetracja po ugniataniu | mm/10 | 270 |
ISO 2811 | Gęstość w 20 °C | g/ml | 0,99 |
ISO 2176 | Temperatura kroplenia | °C | 226 |
DIN 51 350 pkt.4 | Test 4 kulowy. Obciążenie do zespawania | N | 550 |
DIN 51817 | Oddzielanie oleju test standardowy | % | 1,8 |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.