Opis
Smar do łańcucha rowerowego Winter Lube jest odporny na niskie temperatury, zachowując swoje właściwości do -40°C. Zapewnia skuteczną ochronę przed korozją i innymi czynnikami środowiskowymi, a dzięki stałym związkom smarnym nie zostaje wypłukany nawet pod działaniem wody. Skład smaru pozwala na utrzymanie płynnego smarowania i integralności strukturalnej na poziomie molekularnym, nawet w ekstremalnie niskich temperaturach.
Zima to trudny okres zarówno dla naszego organizmu, jak i dla sprzętu rowerowego. W tym czasie rower jest narażony na warunki atmosferyczne, takie jak deszcz, śnieg, kurz i sól, które mogą znacznie wpłynąć na jego stan. Wilgoć i tzw. breja śniegowa, to dodatkowe czynniki, które sprawiają, że rower jest eksploatowany w trudnych warunkach, nawet podczas spokojnej jazdy.
Aby sprostać tym warunkom, konieczne jest użycie odpowiedniego smaru do łańcucha rowerowego. Producent smaru Winter Lube stworzył mieszankę olejów syntetycznych i mineralnych, wzbogaconą o zaawansowane dodatki uszlachetniające. Celem tego smaru jest zmniejszenie tarcia między elementami łańcucha a smarem, poprawa trwałości, ochrona przed zabrudzeniem i hałasem.
Dodatkowo, smar zawiera tzw. dodatki EP (Extreme Pressure), które są aktywne nawet w przypadku dużego obciążenia podczas jazdy w trudnych warunkach zimowych. Inhibitor korozji w smarze chroni przed działaniem kwasów i tlenków metalu, które mogą powstać w wyniku starzenia się oleju.
Dobór właściwych parametrów smaru zimowego do łańcucha rowerowego jest kluczowy, zwłaszcza jeśli chodzi o lepkość przy niskich temperaturach. Smar Winter Lube to połączenie właściwości smaru o dużej i niskiej lepkości, co zostało osiągnięte poprzez zastosowanie mieszanki wielu związków smarnych o różnej lepkości. Olej bazowy jest wzbogacony o związki PTFE i silikonowe, co gwarantuje długą żywotność i doskonałe właściwości smarne.
Smar Winter Lube tworzy na elementach łańcucha strukturę płyty laminarnej, która redukuje tarcie metalu o metal. Produkt ten spełnia wszystkie normy smarów rowerowych typu “smaruj i jedź” i jest ekonomiczny w eksploatacji, ponieważ nie wymaga częstego czyszczenia łańcucha.
Zalecana metoda smarowania łańcucha rowerowego to aplikacja jednej kropli smaru na każdą rolkę od wewnątrz, po czym należy zakręcić pedałami przez kilka sekund. Nadmiar smaru można usunąć, a smar pozostaje na rolkach i szpilkach, zapewniając optymalne smarowanie i ochronę przed warunkami zimowymi. Smar Winter Lube jest pakowany w butelkę 100 ml z dozownikiem, co ułatwia aplikację.
Podsumowując, smar do łańcucha rowerowego Winter Lube to produkt zaprojektowany specjalnie na trudne warunki zimowe. Dzięki zaawansowanej technologii hybrydowej, ten smar jest skuteczny, odporny na ekstremalne temperatury i doskonale chroni łańcuch przed zużyciem i korozją.
Podstawowe dane produktu WINTER LUBE pobrane z karty charakterystyki produktu.
Norma | Treść | Jednostka | wynik |
Kolor | biały | ||
Skład: Olej bazowy mieszanina kilku olejów syntetycznych, dodatki przeciwzużyciowe ,
stałe środki smarne, PTFE, środki adhezyjne |
|||
DIN 51 757 | Gęstość w temperaturze 20 ° C | g / ml | 0,95 |
DIN 51 757 | Gęstość w temperaturze 0° C | g / ml | 0,99 |
ASTM D-2422 | Klasa ISO – VG | VG | 100 |
Zalecany zakres temperatury pracy | ° C | – 40 do +20 | |
ASTM D-445 | Lepkość w temperaturze 0 ° C | mm ² / s | 160 |
DIN ISO 3016 | Temperatura krzepnięcia (congelation) | ° C | -60 |
DIN ISO 2592 | Temperatura zapłonu | ° C | 230 |
Stabilność termiczna | Pozytywny wynik testu | ||
DIN 51 350 pkt.4 | Test 4 kulowy. Obc. do zespawania | N | 900 |
ASTM D665, B | Zdolność do zapobiegania korozji | test zakończony pomyślnie |
Opakowania produktu:10ml, 100ml, lub dowolne na zamówienia indywidualne
Trwałość i przechowywanie: przy przechowywaniu w temperaturze poniżej 35 ° C w oryginalnych zamkniętych pojemnikach, produkt ten posiada okres trwałości 60 miesięcy od daty produkcji
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.